Bara tio dagar kvar nu!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera här, tråkigt för min egen skull, men det har varit så galet mycket på mitt nya jobb att jag knappt haft tid att gå på toa (överdriver tyvärr inte). Så vi kan verkligen säga att jag längtar efter fredag nästa vecka då jag är ledig för att fixa inför lördagen och sedan en vecka semester på det! I need it bad. Det är ju en hel del som har hänt senaste månaden så jag ska lägga upp några inlägg sä här lite i efterhand. 
 
Jag kan passa på att rekomendera Matildas Fest, de säljer och syr upp klänningar. De ligger jättenära mitt kontor så jag var dit på lunchen och för att få hjälp att lägga upp längden på min klänning och korta banden, det tog ett dygn bara! De var väldigt snabba och prisvärda!

 
 
Allmänt, Bröllopsklänningen | Brudklänning, Bröllop, Sömmerska | |
Upp