Skogsinspirerad brudbukett

Jag bestämde mig på en gång för att jag tänker göra min egna brudbukett. Den ska vara simpel och ha inslag av skog så jag har hittills tänkt använda mig av ormbunke, rosor i den färg som tärnornas klänningar ska vara i (om de inte blir grå som jag är lite inne på) och brudslöja. Sedan tänkte jag binda buketten med säckväv och linsnöre. Tror att det kommer att bli riktigt fint och passa mig bra. Tärnorna får varsin miniatyr av min bukett, kanske att de får ormbunke och brudslöja bara för att bryta av lite. Jag gillar verkligen less is more, som buketterna längst ner, men funderar dock på någon mer blomma som är lite "kaxigare" än rosor, men som passar in i den här kombinationen. Jag tar hemskt gärna emot tips!
 
 
Brudfölje, DIY | Blommor, Brudbukett, Brudfölje, Bröllop, DIY, Tärnor | |
Upp